10 grudnia 2013

Samochody retro

Bardzo podobają mi się takie samochody. Poza tym że to piękna zabawka za niewielkie pieniądze to również jest to ładna ozdoba na półce w dziecięcym pokoju. Nie oszukujmy się, mało jest zabawek w rozsądnych cenach które cieszą oko nie tylko dzieci. U nas większość z nich zalega w tak zwanym "salonie'. Z niecierpliwością czekam na moment kiedy moje dzieci przestaną się bawić wielkogabarytowymi, plastikowymi, pstrokatymi zabawkami, które w mojej ocenie tylko zabierają zbędne miejsce :) Niestety moment ten nie przychodzi...









Samochody:
błękitny - Welly model Warszawa 224 ( kupiony w Smyku)
różowy - Kinsmart 1953 Cadillac Series 62 ( kupiony w Empiku)
kremowy - Bburago model Warszawa 224 (prezent)

4 komentarze:

  1. W Bulinexie widziałam takie stare samochody, naprawdę są fajne, przede wszystkim metalowe, więc dość ciężkie ale przez to mocniejsze i stabilniejsze. Rodzajów jest pełno. Kosztują ok 30 -35 zł. Jeśli chodzi o sklep Bulinex to wszystkie sklepy można znaleźć na stronie www.bulinex.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info. Znam Bulinex w Lęborku i faktycznie można tam znaleźć ciekawe rzeczy. Przy okazji sprawdzę też te samochody :)

      Usuń
    2. Nie wiem czy aż taki duży jest wybór w Bulinexie przy ulicy 1 Maja, ale ja osobiście widziałam te samochodziki w tym punkcie przy ulicy Pionierów.

      Usuń
    3. Ja się dopiero dziś z tej strony dowiedziałam że jest Bulinex na Pionierów :) Zwykle zaglądam do tego na 1 Maja. Ale kiedyś zajrzę też do tego na Pionierów. Pozdrawiam i dziękuję za info.

      Usuń