28 marca 2014

DIY: girlanda z dzwoneczków w stylu Numero 74

Inspiracją do wykonania girlandy była girlanda maxi ding ding od Numero 74. Można ją kupić w Mofflo.pl


Małe Wilczki DIY: girlanda z dzwoneczków w stylu Numero 74



Potrzebujemy:
  • sznurka w dowolnym kolorze (ja użyłam trzech motków muliny)
  • dzwoneczków (janczarów) o średnicy 4 cm do kupienia tu ( nasze są II gatunku, a mimo to wyglądają bardzo dobrze)
Każdy z motków muliny podzieliłam na trzy równe części i z otrzymanych kawałków zaplotłam warkoczyk. Podczas zaplatania warkoczyka w równych odstępach nawlekałam dzwoneczki i robiłam w tym miejscu supełek dzięki któremu dzwoneczki trzymają się na miejscu. 




Małe Wilczki DIY: girlanda z dzwoneczków w stylu Numero 74


Małe Wilczki DIY: girlanda z dzwoneczków w stylu Numero 74 pompony tiulowe



2 komentarze:

  1. o kurczaki no pięke :D chyba się pokuszę :) dzięki za fajny wpisik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci są zachwycone, tymbardziej że dzwoneczki wydają przyjemny dzwięk.

      Usuń